eşimin bıraktığı yerden

Merhaba ismim pervin 40 yaşında seksi bu yaşlarda daha çok ve isterik olan bayanlardan biriyim eşimde benim kadar sekse düşkün ama artık yaşı ilerledikçe eski güçlerinden yoksun boyum 1.69 ve 55 kiloda bir bayanım kendi arabamız olduğundan fazla toplu taşıma araçlarına binen bir çift değiliz arabamızla kaza yaptığımız için arabamız 10 günlüğüne tamirdeydi ikimizde çalışıyorduk eşim le benim iş yeri aramda 20 dakika kadar fark vardı ve her zamanki gibi sabah erkenden kalkıp eteğimi ve gömleğimi giydikten sonra eşimle beraber trene gittik o kadar kalabalıktı ki istasyon trene nasıl bineriz diye düşünmeye başladık taksi tutsak yolumuz uzun masraflı mecburen treni bekledik tren geldi inende pek fazla olmadı ben önden eşim arkamdan trene bindik tıkış tıkış vücutlarımız çarpıyordu birbirine eşim arkama iyice sokulmuştu tren sallandıkça eşimle temasta bulunuyorduk. Eşimin sikinin sertleştiği belli oluyordu bende iyice yanaştırıyordum ve baskı yapıyordum eşim kulağıma eğilerek çok kalabalık pervincim dedi olsun ama zevkli dedim ve elimle eşimin pantolonunun önünü elledim. Rahat dur gören olur dedi böyle devam etti eşim benim istasyona geldik dedi. Ben kapıya doğru yanaşmaya çalışayım dedi akşama görüşürüz dedi eşimin boşalttığı yer hemen dolmuştu. Eşimin baskısı amımın sulanmasına sebep olmuştu. Eşim el sallayarak indi tren hareket etmişti ve tren hızlandıkça sallanmalar çok olduğundan insanlar birbirine deymeden edemiyordu. Ben bile önümdekine çarpıyordum bu çarpmalar arkamda fazlalaşmıştı ve az önce eşimin sertliğinin aynısını kalçalarımda hissetmeye başladım ama bu seferki çok sert eteğimi delecekti nerdeyse. Islanmış amım tekrar aynı zevki almaya başlamıştı ve ben bu olayı normal karşılamıştım cünki eşimde aynı olmuştu sesimi çıkarmadım çıkarmadığım için baskı o kadar fazlalaşmıştı bende istemeden zevk almaya başlamıştım. O sırada telefonum çaldı arayan şefimdi benim sirkecideki büroya gitmemi söyledi ve haydarpaşadan vapurla karşıya geçmem lazımdı. Tren bostancıdaydı ve arkamdaki baskı arttıkça amımdan sular akmaya başlamıştı ellerini arada bir kalçalarıma deydirmesi beni iyice tahrik etmişti istasyonlar bir bir geçiyorduk kadıköye gelmiştik ve arkamdaki kişi hala inmemişti. Tren kadıköyde boşaldı ve koltuğa oturdum arkamdaki de karşıma oturdu ve bacaklarını açıp pantolonundaki şişliği bana gösteriyordu gerçekten iri bir şeye benziyordu birden hoşunuza gittimi demezmi şaşırmıştım ve öyle baka kalmıştım bir şey demeyince demek ki gitti dedi ve kızdım ayağa kalkıp kapıya gittim ve gara yanaşınca trenden inip gişelerden jeton alıp vapurun gelmesini beklemeye başladım. Oda yanıma geldi genç bir delikanlıydı bana göre atletik ve yakışıklı sayılırdı deminki lafım için özür dilerim dedi kusur işledim ama çok zevkli bir yolculuktu dedi sizde ses çıkarmayınca cesaret aldım dedi ve vapura bindik amım sırılsıklamdı hemen tuvalete girdim eteğimi kaldırıp sırılsıklam olan kiloduma baktım. Elimle okşarken gerçekten zevk almıştım makyajımı tazeleyip çıktığımda orda bekliyordu. Tuvalet paramı ödedi sizi bir türlü bırakamıyorum dedi çok hoşsunuz ama kızmayın dedi nasıl kızmam dedim rahat bırakın artık beni dedim yapışkan biriydi nereye gidersem geliyor bırakmamasıda hoşuma gitmeye başlamıştı. Dış tarafta oturdum yanıma geldi ve oturdu evli olduğumu anlatım biliyorum dedi eşinize yanaşırken hep sizi seyrettim dedi o inince fırsat bildim dedi ve yanaştım size dedi. Vapur iskeleye yaklaşmaya başlayınca kalktım oda arkamdan. Herkes iniş yerine yaklaşınca o gene arkamdaydı ve belime sarılmıştı ve sarılmasıyla yapışmış ve kendine çekmişti. Vapurdan inip sirkeci tarafına yürümeye başladım gene yanımda sizin işiniz yokmu dedim benim işim bu gün sizi görünce tatil ettim dedi ve galata köprüsünü geçtik sirkeciye geldik hala benle konuşuyordu yazaneye geldim buraya bakan kişi hastalandığından bu gün burada ben duracaktım. Arada bir gelirdim. Anahtarlarımla açtım kat 2 yazeneye girdim camdan baktım hala aşadaydı birden telefon çaldı. Kendimi sigortalamak istiyorum dedi arayan oydu ve kapı çalındı açtım gelen oydu. Cesaretine hayran olmuştum siz delimizsiniz dedim hayır sizden aldım bu cesareti dedi o kadar yolculukta yaşadığım olaylar beni farklı düşüncelere itiyordu eşimi aldatmamış olmam beni frenlemeye çalışıyordu. Gencin kollarında hissetmekte içimden geçmiyor değildi ve yanıma yaklaşıp omuzlarıma masaj yapmaya başladı. Çok gerginsiniz dedi omuzlarımı sıkmaya başladığında gevşemeye başlamıştım masaj yaparken telefonda şefim aradı geldinmi dedi. Evet dedim 1 hafta sen bakacaksın orayı dedi. Olur dedim kapattım. Ayak parmaklarınız ayakta durmaktan ağrımıştır dedi ve ayakkabılarımı ayağımdan çıkardı bende kendime şaşırıyordum parmaklarıma masaj yapıyordu topuklarıma. Hoşuma gitmişti biraz daha yukarlara çıkmıştı yaslayın kendinizi dedi geriye rahat olun dedi benim mesleğim bu işte dedi ve parmak uçlarımdan çorabımı tutup çekmeye başladı. İki corabımıda çıkardı ve birden parmaklarımı öpmeye başladı birden irkildim rahat olun dedi parmaklarımı tek tek öpüyor ve bacaklarımda dilini gezdirmeye başladı ben inlemeye başlamıştım Bacaklarımı aralayarak eteğimi yukarı kaldırmaya başladı dudaklarımı öperek sırılsıklam amıma kadar geldi kilodumun arasından amımı yalamaya başlayınca oh dedim birden ve ellerimle başını okşamaya başladım. Çok güzel bir sevişmeydi göğüslerimi okşamaya başlamıştım parmağını amıma sokup ileri geri hareket ettirmeye başladı ve parmağını çıkartıp dudaklarımın arasına sokup sıvılarımı yalatmaya başladı ve öbür eliyle gömlek düğmelerimi açıp göğüslerimi okşamaya başladı. Önündeki sertlik muhteşemdi ve fermuarını açıp serbest bıraktığında şaha kalkmış kocaman bir şeydi Masamdaki 20cmlik cetveli aldım cetvel kısa gelmişti ve ayakta ağzıma sokmuştu ve yalamaya başlamıştım. Harika bir şeydi beni koltuktan kaldırdı ve masaya ellerimi dayayıp bacaklarımı araladı ve kilodumu çıkardı sikini doğrultup amıma sokmaya başladı soktukça sokuyor iniltilerim duyulmasın diye kalemi ısırıyordum hepsini sokup içime ileri geri hareketlerine başlayınca hepsini çekip birden yenden sokuyordu zevkten uçuyordum amım böyle yarak ilk defa yiyordu ve çabuk boşaldım o hala devam ediyordu. Amım büyümüştü girişleri hızlanmıştı o harikasın güzelim diyordu ve sikini çıkartıp ağzıma sokmasıyla iki gelmede hepsini boşaldı ne meniydi bitmek bilmiyordu üstümüzü toparlayıp harkaydı dedi. Seni daha çok isterim dedi değişik zevkler yaşatmak isterim sende beni istiyorsun dedi ve telefon numarası verdi 1 yıla yakın onunla değişik zevkler yaşadım ve bu zevkleri sizlerle paylaşmak istedim her yaşadığım anıyı sizlerle paylaşacağım